tehnologija

Home / ostalo/Poslovne vijesti/sport / Adidas i Siemens rade na digitalnoj proizvodnji sportskih proizvoda

Adidas i Siemens rade na digitalnoj proizvodnji sportskih proizvoda

Za proizvodnju individualiziranih sportskih proizvoda potrebna je fleksibilnost i brza integracija novih tehnologija. Kao vodeće društvu na svijetu s obzirom na automatizaciju tvornica i rješenja simulacija, Siemens u igru unosi iznimno važnu stručnost.

Društva Adidas i Siemens objavili su da namjeravaju surađivati u digitalnoj proizvodnji sportskih proizvoda. U sklopu zajedničkog istraživačkog i razvojnog programa partneri će raditi na unaprjeđenju digitalizacije postrojenja SPEEDFACTORY društva Adidas kako bi se u njemu razvili uvjeti za brzu, vidljivu i individualiziranu proizvodnju.

Postrojenje SPEEDFACTORY društva Adidas ulaz je u novo razdoblje proizvodnje sportskih proizvoda. Njime se otvaraju vrata stvaranju proizvoda potpuno jedinstvenog pristajanja i funkcionalnosti koji su najbolji za kupca. Za proizvodnju individualiziranih sportskih proizvoda potrebna je fleksibilnost i brza integracija novih tehnologija, piše poslovni.hr.

Kao vodeće društvu na svijetu s obzirom na automatizaciju tvornica i rješenja simulacija, Siemens u igru unosi iznimno važnu stručnost. „Digitalizirana kopija“ postrojenja SPEEDFACTORY unaprijed će omogućiti simulaciju, ispitivanje i optimizaciju cijelog proizvodnog postupka. Spajanjem virtualnog i stvarnog svijeta skratit će se vrijeme potrebno za izlaz na tržište, fleksibilnost će biti bolja, kao i kvaliteta i učinkovitost proizvodnje.

„Sve što radimo vrti se oko naših kupaca. Oni zahtijevaju najveću razinu individualizacije i kvalitete. Postrojenjem SPEEDFACTORY možemo potpuno promijeniti konvencionalne postupke i ispuniti ta očekivanja“, izjavio je Gerd Manz, potpredsjednik tehnoloških inovacija društva Adidas. „Digitalizacijom vrijednosnog lanca moći ćemo brže uvesti nove tehnološke inovacije, učinkovitije i vidljivije iskorištavati dostupne resurse te fleksibilnije ispunjavati individualne zahtjeve svojih kupaca – moći ćemo im pružiti što žele i kad to žele.“

novo.hr

foto: Siemens