gastronomija

Home / gastronomija/Poslovne vijesti / Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u

Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u

Atlantic Grupa pokrenula je proizvodnju namaza Argete u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) te u prvoj godini očekuje tri milijuna dolara prihoda od prodaje, izvijestio je Atlantic u četvrtak.

“Nakon uspješnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri milijuna dolara”, ističe se u priopćenju Atlantic Grupe.

Argeta će se, kako se navodi, u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu.

Iz Atlantica napominju kako tijekom studenog i prosinca suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima.

Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe Enzo Smrekar, objasnio je kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.

“Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše”, kazao je Smrekar.

“Kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Europe, gdje smo se već uspješno etablirali”, istaknuo je Smrekar te naveo kako u Austriji Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napreduju od stabilnih deset posto tržišta.

“Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti”, rekao je Smrekar.

D.B./h

foto: arhiva/h