Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / Google, HGK i Algebra pokrenuli nacionalnu turneju “Digitalne garaže”

Google, HGK i Algebra pokrenuli nacionalnu turneju “Digitalne garaže”

U sklopu “Digitalne garaže”, Google je u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i Algebrom pokrenuo nacionalnu turneju kako bi lokalnim tvrtkama pomogli maksimalno iskoristiti mogućnosti digitalne tehnologije.

Tako će se tijekom sljedeća tri mjeseca, u 15-ak hrvatskih gradova, stručni treneri susrest s lokalnim “digitalnim poduzetnicima” kako bi pomogli malim i srednjim tvrtkama ubrzati rast te im omogućili pristup globalnom tržištu.

Zahvaljujući besplatnim radionicama u sklopu Digitalne garaže, male i srednje tvrtke mogu steći praktična znanja i vještine kako bi što efikasnije koristile prednosti razvoja interneta.

“Danas svaka tvrtka bez obzira na veličinu ima mogućnost pristupa globalnom tržištu. No, nedostatak korištenja prednosti digitalnih tehnologija, kao i potrebnih vještina, još uvijek ostaju izazov za Hrvatsku i ostatak svijeta. Zato smo u suradnji s lokalnim organizacijama odlučili proširiti prošlogodišnji program Digitalne garaže kako bismo zadovoljili potrebe malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj”, izjavio je direktor Googlea za regiju Adriatics Joško Mrndže.

Voditelj digitalnog odjela u Algebri Marko Hrnjak rekao je kako interes za specijalističkim programima obrazovanja vezanim uz digitalni marketing, kao i stalni rast interesa za preddiplomskim i diplomskim studijima digitalnog marketinga pokazuju koliko je digitalni marketing važan za gospodarstvo.

Prema  potpredsjedniku  za industriju i IT, energetiku i zaštitu okoliša HGK Tomislavu Radošu razvojem digitalne ekonomije moguće je podići BDP Europske unije za minimalno 4 posto do 2020. godine.

Naveo je i da mali i srednji poduzetnici s jakom internetskom prisutnošću i digitalnim segmentom poslovanja na razini EU proizvode 10 posto više od ostalih, te da je njihov sveukupni razvoj, izvoz i broj kreiranih radnih mjesta dvostruko veći u usporedbi s onima koji ne sudjeluju u digitalnoj ekonomiji.

Jaz u posjedovanju digitalnih vještina jedan je od najvećih izazova u Europskoj uniji. Gotovo polovica EU-ova stanovništva nema odgovarajuće digitalne vještine, dok će u bliskoj budućnosti 90 posto radnih mjesta zahtijevati neku razinu digitalnih vještina.

Europska komisija procjenjuje da će do 2020. godine 825.000 radnih mjesta ostati nepopunjeno jer osobe neće imati odgovarajuću razinu digitalnih vještina.

K.A./h

foto: CMDS