Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / HTZ ide u suradnju s Lonely Planetom i TripAdvisorom

HTZ ide u suradnju s Lonely Planetom i TripAdvisorom

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u utorak je u Rovinju odlučilo uspostaviti marketinšku suradnju s Lonely Planetom i TripAdvisorom te raspisati natječaj za direktore predstavništava HTZ-a u Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Slovačkoj, Švedskoj i Kini.

Marketinška suradnja s Tripadvisorom uključuje integraciju sadržaja, slika i videa na portalu te oglašavanje kroz multiclick banere. Riječ je o vodećem svjetskom turističkom portalu za planiranje putovanja i rezervaciju smještaja koji djeluje u 49 zemalja i koji pokriva više od 7 milijuna smještajnih jedinica, atrakcija i restorana svijeta. Portal na mjesečnoj bazi ostvaruje 455 milijuna posjetitelja te sadrži više od 570 milijuna recenzija.

Lonely Planet jedan je od vodećih svjetskih turističkih medija koji ima preko 100 milijuna posjetitelja i više od 500 milijuna pregleda stranice godišnje. Suradnja s Lonley Planetom uključuje kreiranje personaliziranih mikro web stranica i sadržaja unutar Lonely Planetova portala s originalnim promotivnim videozapisima putovanja. Svaki sadržaj će se dijeliti putem društvenih mreža, a nakon završetka kampanje objavljeni sadržaji trajno ostaju prisutni na stranici.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić kazao je kako turistička promocija i brendiranje zahtijevaju visok stupanj profesionalnosti, kreativnosti i inovativnosti te kako HTZ zato u provedbi ključnih promotivnih aktivnosti surađuje s globalno prepoznatljivim i utjecajnim partnerima.

Osvrćući se na natječaj za direktore u predstavništvima HTZ-a, rekao je kako vjeruje kako će HTZ doći do najboljih kandidata koji će dati snažan i pozitivan doprinos budućim kretanjima hrvatskog turizma.

Ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je da potražnja za Hrvatskom nikad nije bila veća, što potvrđuju najave s najvećih turističkih sajmova i tržišta, prema kojima se već upisuju rezervacije za 2019. godinu.

“Osim na tradicionalnim, sve veći interes bilježimo na dalekim tržištima koja će sasvim sigurno uz daljnje otvaranje novih aviolinija činiti puno značajniji segment ukupnog turističkog prometa”, rekao je Cappelli.

Odgovarajući na pitanje novinara o mogućem utjecaju napetosti s Rusijom na trendove s tog tržišta, Cappelli je rekao kako se iz Rusije očekuje realno povećanje broja turista od 15 posto, čemu bi trebala pridonijeti uspostava pet novih zrakoplovnih linija.

Prerano je u 24 sata donositi zaključke o tome što će posljednja događanja u odnosima s Rusijom donijeti našem turizmu. Vidjet ćemo  na temelju naših dodatnih koraka”, zaključio je Cappelli.

Na sjednici Turističkog vijeća odobrena su i sredstva za provedbu projekta “Sportska Hrvatska” koji obuhvaća posebne oblike marketinške i PR suradnje u sklopu vrhunskih sportskih projekata i događanja od kojih se očekuje pozitivan utjecaj na pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije, kao i na jačanje nacionalnog turističkog brenda.

K.H./H

foto: scr.arh