Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / HTZ promovira Advent na osam europskih tržišta

HTZ promovira Advent na osam europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na osam europskih tržišta provodi kampanju usredotočenu na promociju Adventa kao jednog od ključnih motiva dolaska u Hrvatsku u zimskom razdoblju, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.  

Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Francuske, Mađarske i Velike Britanije, a putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, displaya te YouTube oglašavanja.

Promotivna kampanja, putem pripremljenih vizuala, komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija na kontinentu, obali, ali i na otocima, navode iz HTZ-a.

“Kampanja krajnjeg korisnika vodi na vrlo posjećenu web stranicu HTZ-a “Croatia Feeds”, gdje se promovira adventska ponuda, od nagrađivanih božićnih sajmova do prekrasnih slavlja uz more. Osim Adventa u Zagrebu, koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, kampanja promovira adventska događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Šibeniku, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, Mariji Bistrici, itd.“, ističu iz HTZ-a.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je izrazio zadovoljstvo jer je tijekom posezone kontinuirano zadržan rast turističkog prometa.

“Trendovi pokazuju da su hrvatske destinacije sve traženije tijekom zimskih mjeseci što je rezultat kreiranja bogate i kvalitetne destinacijske ponude koja uključuje zanimljive adventske programe. Vjerujemo kako će i ova kreativna kampanja na osam svjetskih tržišta pozitivno utjecati na turističke rezultate tijekom prosinca, odnosno kako ćemo s njom zaokružiti ovu vrlo uspješnu turističku godinu”, poručuje Staničić.

T.R./hina

foto: novo.hr

Tagovi: ,