Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / Konferencija SPLITB2B – kreiranje motiva dolaska gostiju ključno u turizmu

Konferencija SPLITB2B – kreiranje motiva dolaska gostiju ključno u turizmu

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz 12 zemalja, završilo je u srijedu obilazak dalmatinskih destinacija, u sklopu međunarodne konferencije i workshopa SPLITB2B koji se već drugu godinu organizira u Splitu i Solinu. 

Šibenska tvrđava Barone, heritage hotel Maškovića han u Vrani, Morske orgulje i Pozdrav suncu, Muzej stakla, Pet bunara i Sveti Donat u Zadru, stara Salona, Dioklecijanova palača, Riva i Varoš u Splitu – dva su dana premalo da se pokažu sve ljepote Dalmacije, ali dovoljni da se stekne dojam o bogatstvu turističke ponude, zaključak je sudionika konferencije, priopćili su večeras organizatori konferencije SPLITB2B.

„Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo, sjećanje. Agencije koje se bave destinacijskim menadžmentom itekako su toga svjesne, stoga smo odredili ciljnu skupinu, kreirali pakete, promovirali ih na konferencijama, B2B susretima i sajmovima i umjesto da s njima odemo u svijet, svijet smo odlučili dovesti nama“, rekao je Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora 2. SPLITB2B-a.

Na okruglom stolu „Turizam posebnih interesa“, kojim je završila konferencija, Glavina je istaknuo kako su resursi, znanje i edukacija, ključni za razvoj destinacijskog menadžmenta.

„U ovih 15 godina od kada razvijamo programe destinacijskog menadžmenta, specijaliziralo se niz manjih agencija koje biraju određena područja, pronalaze i otvaraju nove niše i rade svoj posao s puno strasti i ljubavi. To je jedini način da razvijamo turizam posebnih interesa. Da smo na dobrom putu potvrđuje sve veći broj predstavnika agencija iz čitavog svijeta koji dolaze na našu konferenciju i poslovnu radionicu“, kazao je Glavina.

P.T./hina

foto: arhiva.nh