Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / Neto dobit Ericssona Nikole Tesle uvećana 20,2 posto

Neto dobit Ericssona Nikole Tesle uvećana 20,2 posto

Ericsson Nikola Tesla u prvih je devet mjeseci ostvario 62,3 milijuna kuna neto dobiti, što je 20,2 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, podaci su iz konsolidiranog financijskog izvješća te kompanije objavljenog u ponedjeljak.

Istodobno, dobit prije oporezivanja uvećana je gotovo 24 posto, na 84,1 milijun kuna, a operativna dobit za 16,2 posto na 81,9 milijuna kuna, uslijed nešto većih prihoda od prodaje i bruto marže, manjih prodajnih i administrativnih troškova te manjeg utjecaja kretanja tečaja u odnosu na prvih devet mjeseci prethodne godine, kaže se u izvješću.

Ta kompanija je u prvih devet mjeseci ostvarila prihode od prodaje od 1,08 milijardi kuna, što je rast od jedan posto prema istom razdoblju prošle godine. U izvješću se navodi da u ukupnim prihodima od prodaje udio domaćeg tržišta čini 21,5 posto, usluge za Ericsson 64,3, a ostala izvozna tržišta 14,2 posto.

U prvih su devet mjeseci prihodi od prodaje na domaćem tržištu porasli za 27,1posto na godišnjoj razini, na 231,8 milijuna kuna.

“Sve veća ulaganja u modernizaciju mobilnih mreža i projekte digitalne transformacije omogućila su snažan rast prodaje na domaćem tržištu, a uz operatorski segment dobre rezultate ostvarujemo i u segmentu Industrije i društva”, istaknula je predsjednica kompanije Ericsson NT Gordana Kovačević.

Na izvoznim tržištima, kako je kazala, ostvareni su niži prihodi od prodaje ponajprije zbog manjeg broja projekata modernizacije mreža i poteškoća vezanih uz gospodarsko i političko okruženje.

Prihodi od prodaje na izvoznim tržištima (bez Ericssonova tržišta) iznosili su 153,5 milijuna kuna i manji su za 28,4 posto.

Kovačević napominje kako za razliku od pada prodaje na izvoznim tržištima, Ericssonovo interno tržište ponovno bilježi solidan rast te doprinosi stabilnosti financijskog poslovanja. Na Ericssonovom je tržištu ostvareno 695,2 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je porast od 3,4 posto u odnosu na devet mjeseci lani. 

U izvješću se navodi i da su prodajni i administrativni troškovi u prvih devet mjeseci smanjeni za 14,6 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 52 milijuna kuna.

Kovačević je istaknula i kako kompanija “ostaje usmjerena na troškovnu i operativnu učinkovitost, učinkovitost kapitala i upravljanje rizicima kako bi osnažili već solidne financijske temelje kompanije.“

T.R./hina

foto: scr.arhiva