Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / Neto dobit švicarskog Swatcha poskočila za 66,5 posto u prvih šest mjeseci

Neto dobit švicarskog Swatcha poskočila za 66,5 posto u prvih šest mjeseci

Švicarski div industrije satova Swatch u srijedu je izvijestio o rekordnim prihodima u prvoj polovini godine, ističući kako ‘milenijalcima’ treba zahvaliti što su ručni satovi ponovno aktualni.

Premda je Swatch najpoznatiji po plastičnim ručnim satovima u jarkim bojama, također je vlasnik nekoliko luksuznih brendova, među kojima su Breguet i Omega, podsjeća AFP.

Taj jedan od najvećih svjetskih proizvođača satova godinama je bio suočen s padom prihoda jer su potrošači diljem svijeta prigrlili revolucionarne pametne telefone i pametne satove. Čini se, ipak, da se stvari mijenjaju, uz podršku snažne potražnje u Aziji i Sjevernoj Americi, objavio je švicarski gigant.

“Potrošačka potražnja, ponajprije ona ‘milenijalaca’, za autentične inovativne brendirane proizvode snažno raste na globalnoj razini, neovisno o regiji ili cjenovnom segmentu”, stoji u priopćenju Swatcha.

Neto prihodi grupe u prvoj su polovini 2018. godine porasli za 14,7 posto, na 4,27 milijardi švicarskih franaka (3,7 milijardi eura), iskazano prema aktualnim valutnim tečajevima.

Neto dobit u promatranom je razdoblju poskočila za 66,5 posto, na 468 milijuna franaka, a operativna dobit za 69,5 posto, na 629 milijuna franaka, navodi se dalje u priopćenju.

Loša godina bila je 2016. kad su prihodi Swatcha pali za 10 posto, nakon pada za više od tri posto u godini ranije. Prošle godine su ostvarili rast prihoda, uz podršku online prodaje.

K.A.

foto: Swatch

Tagovi: