Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / Oglasna platforma Njuškalo u 2017. ostvarila 1,2 milijuna eura dobiti

Oglasna platforma Njuškalo u 2017. ostvarila 1,2 milijuna eura dobiti

Najveća oglasna digitalna platforma u Hrvatskoj Njuškalo prošlu je godinu završilo sa 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura dobiti, a rast poslovanja planiraju i ove godine, istaknuto je u srijedu na susretu s novinarima u toj kompaniji.

Prihode smo u prošloj godini povećali za 30 posto u odnosu na 2016., a ostvarili smo i složenu godišnju stopu rasta prihoda (CAGR) od 46,73 posto“, kazala je glavna izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak, najavljujući da u strategiji do 2020. imaju zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj.

Za takav uspjeh najvažnijim je označila njihovih 85 zaposlenika, kojih je prošle godine bilo oko 50 posto više nego u 2016., a nastavak zapošljavanja planiraju i u idućim godinama.

Soptija Šiljak pritom je naglasila da su ulaganja u zaposlenike u Njuškalu dugotrajan trend, što se vidi i iz njihovog poslovnog puta u proteklih više od deset godina.

Kreativne zaposlenike stavili smo na prvo mjesto još 2007., čime smo prvi na tržište uveli i još uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći ‘marketplace’ s više od 1,4 milijuna korisnika i više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno. Mrežnu stranicu posjećuje više od 50 posto internetske populacije u Hrvatskoj, aplikacija je do sada preuzeta 780 tisuća puta, a poslujemo unutar Styria medijske grupacije kao dio Styria Digital Marketplaces clustera“, otkrila je Soptija Šiljak.

Dodala je i da zaposlenike šalju na razne edukacije i izvan Hrvatske, talente privlače i drugim pogodnostima, a njihov tim sada u jednakom omjeru čine i žene i muškarci s prosječno 35 godina, dok ih čak 61 posto ima visoku ili višu stručnu spremu.

“Postali smo snažan brend na hrvatskom tržištu, a da bi to zadržali i dalje ćemo biti usmjereni na tehnološki razvoj kao podlogu za unapređenje usluga i omogućavanjem jednostavne i učinkovite prodaje ili kupovinu preko Njuškala”, poručila je Soptija Šiljak.

novo.hr

foto: fah

Tagovi: