Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / Online proljetnu kampanju HTZ-a “Epic Week in Croatia” pregledalo 50 milijuna posjetitelja

Online proljetnu kampanju HTZ-a “Epic Week in Croatia” pregledalo 50 milijuna posjetitelja

Proljetnu online kampanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ) “Epic Week in Croatia” pogledalo je oko 50 milijuna ljudi u svijetu, a više od 60 tisuća njih postali su novi fanovi HTZ-a na društvenim mrežama, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a po završetku te kampanje.

Kampanja je provedena na Facebooku, Twitteru, Instagramu i Pinterestu, gdje HTZ ima više od dva milijuna pratitelja/fanova, od kojih je najviše na Facebooku, oko 1,7 milijuna, a te brojke, kako kažu u HTZ-u, stalno rastu.

“Epic Week in Croatia” je promotivna kampanja HTZ-a pokrenuta prošle godine. Uz upravo završeni proljetni, u pripremi je i njezin jesenski dio.

U sklopu kampanje provodi se nagradna igra, putem koje potencijalni turisti mogu kreirati svoj idealan odmor u Hrvatskoj, pri čemu im je ponuđen odabir “top sedam” aktivnosti koje za njih čine odmor iz snova, uključujući lokacije, znamenitosti, gradove te okuse koje žele isprobati tijekom boravka u Hrvatskoj.

“Ovog proljeća u sklopu kampanje u nagradnoj igri je sudjelovalo više od 12 tisuća fanova, koji su odabranih top sedam aktivnosti dijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u finalesu ušli oni čije su objave prikupile najveći broj lajkova”, objašnjavaju iz HTZ-a.

Britanka Sophia zna Lijepu našu

Pobjednica je Sophia iz Velike Britanije, koja je kreirala najoriginalniju video objavu u stihovima s puno rime, pa će u Hrvatskoj na račun HTZ-a  isprobati sedam aktivnosti koje je odabrala, poput vožnje kajakom po karlovačkim rijekama, paragliding u Istri, zipline u Omišu, obilazak slapova Krke i druge, a pokazala je i zavidno znanje o hrvatskim regijama, kulturi, hrani te naučila riječi hrvatske himne.

“Kampanju smo pokrenuli s ciljem poticanja fanova i turista na oblikovanje svoga odmora iz snova kojeg će provesti u Hrvatskoj, ali i da Hrvatsku prikažemo kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći zanimljivosti za sebe. Odlični rezultati ove kreativne i interaktivne kampanje, ali i nagradne igre posebno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Belgiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Češkoj i Skandinaviji dodatno potvrđuju popularnost Hrvatske na međunarodnom tržištu”, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Iz HTZ-a podsjećaju da je kampanja i prošle godine, kada je pokrenuta, imala veliki doseg i u proljetnom i jesenskom dijelu, koji se ove godine dodatno povećao za oko 10 milijuna pogleda i novih oko 10 tisuća fanova, a i lani su dvije ženske osobe iz Europe osvojile nagrade.

P.T.

foto: HTZ