gastronomija

Home / gastronomija/Poslovne vijesti / Udruga Baby Beef predstavila vlastiti brend – Hrvatsku junetinu

Udruga Baby Beef predstavila vlastiti brend – Hrvatsku junetinu

Udruga Baby Beef predstavila je u utorak vlastiti brend – Hrvatsku junetinu, a u lanac proizvodnje i prodaje mesa i mesnih prerađevina s oznakom Hrvatska junetina uključilo se već stotinjak članova Udruge – trgovaca, mesnica, distributera i restorana, istaknuo je u utorak predsjednik Udruge Darko Celovec.

Hrvatska junetina Udruge Baby Beef uzgaja se na hrvatskoj farmi, s hrvatskom hranom, kazao je Celovec napominjući kako desetljećima kvalitetu hrvatske junetine priznaju najzahtjevnija tržišta, poput talijanske Toscane.

Udruga Baby Beef, kako je rekao, želi tu kvalitetu učiniti prepoznatljivom i dostupnom, a informaciju o kvaliteti podijeliti sa svim potrošačima, distributerima mesa, hotelima i restoranima.

“Naša marka jamčit će da je meso zdravo, svježe i iznimne kvalitete”, rekao je Celovec.

Korisnici (distributeri, mesnice, restorani, hoteli) mogu koristi znak isključivo za meso kupljeno kod članova udruge, što je podložno stalnoj provjeri, a članovi udruge u obvezi su stalnog dokumentiranja i evidentiranja svih bitnih informacija u uzgoju junadi.

Kontrolna dokumentacija propisana je internim pravilnikom udruge, a u slučaju nepridržavanja pravila proizvođač gubi pravo korištenja znaka.

Celovec je kazao kako je bitna kontrola, no daleko je važnija samokontrola proizvođača, što zagovara i Europska unija.

“Opstat će samo proizvođači koji su savjesni, koji dugoročno planiraju i žele pošten odnos s kupcem. Novi izgled našeg znaka približit će takve proizvođače hrvatskim, ali i inozemnim potrošačima. Hrvatsku junetinu vidimo kao veliki potencijal u promociji Hrvatske kao gastronomske zemlje”, zaključio je Celovec.

Neki od korisnika znaka koji su potpisali ugovor s Udrugom su PIK Vrbovec, Mesnice Šturlić, MTO Paleka, M.I.Valvita, Rigeta, Simental Commerce, Agro-Vet, Restoran Franc.

Oznaka Hrvatska junetina Udruge Baby Beef bit će vidljiva na cijeloj paleti proizvoda od svježeg mesa, roštiljskog programa pa sve do odležanog mesa za odreske.

Odgovarajući na pitanja novinara Celovec je istaknuo kako je plan udruge javljati se na natječaj EU-a namijenjen marketingu poljoprivrednih proizvoda, a na pitanje je li udruga zainteresirana za primjerice PIK Vrbovec bude li na prodaju, kazao je kako je PIK Vrbovec njihov strateški partner i kako je teško prognozirati što će biti u budućnosti.    

Udruga Baby beef okuplja blizu 300 tovljača junadi što čini 90 posto sektora tovnog govedarstva. Članovi udruge uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50 posto proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog Istoka i putem prodaje mesa za Italiju.

P.T.

foto: fah