Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti / Božinović se ‘pogubio’: Prestanite reklamirati ‘akcije’ – nije vrijeme za kupnju najjeftinijeg televizora

Božinović se ‘pogubio’: Prestanite reklamirati ‘akcije’ – nije vrijeme za kupnju najjeftinijeg televizora

Jutros je na redovitoj pressici Nacionalnog stožera civilne zaštite prilično žestok bio ministar unutarnjih poslova Davor Božinović.

Nije vrijeme za snježne radosti. Molim roditelje i sve one koji misle snježni dan iskoristiti za zabavu i razonodu, da od toga odustanu. Nadležne institucije će ih spriječiti i poslati doma”, rekao je Božinović.

Provodi se i Odluka o zabrani napuštanja mjesta prebivališta, izvijestio je ministar, dodajući kako je to posao za koji je policija vrlo dobro uvježbana: “Moguće je da će biti problema u nekim dijelovima grada ili gradovima sa slabijom cestovnom infrastrukturom. U Splitu, treba riješavati zastoje na način koji je optimalan. Pozivamo sve bez propusnica, i policija je dobila striktne upute: Takve se puštati neće”, dodajući da mjere koje su donesene nisu popularne, ali “ima i manje popularnih mjera” koje će se propisati ako se pokažu kao nužne.

Komentirao je i tzv. propusnice, kazavši da se trebaju zatražiti online, putem maila, u gradskim stožerima civilne zaštite, a po izradi ih poslodavac treba preuzeti. Apelirao je pritom na poslodavce da probaju organizirati posao s minimalnim brojem ljudi, dodavši kako “nema nikakvih ureda gdje će se čekati redovi za izdavanje dozvola”.

Trgovine su, kako ministar kaže, same odlučile skratiti radno vrijeme i pridržavati se svih uputa.

Idemo prema tome da ljudi što manje izlaze. Molim veće trgovine i supermarkete da se prestanu reklamirati s nekakvim akcijama, ovo nije vrijeme kada se treba reklamirati kupovina jeftinijeg televizora ili ne znam čega. Pozivam nadležne da ljude s odjela koji prodaju artikle koji nisu nužni prerasporede na druge poslove”, kaže Božinović.

Sve te odluke i upozorenja još i imaju smisla, ali onda je Božinović neočekivano pozvao je trgovce i medije da prestanu s oglašavanjem proizvoda koji nemaju veze s prehranom ili higijenom. Nije pojasnio koji se proizvodi ni usluge više ne bi trebali oglašavati.

Molim veća prodajna mjesta, supermarkete, a to molim i medije”, kazao je Božinović, “da se prestane s reklamiranjem nekakvih akcija koje nemaju veze s osnovnim potrebama kada je u pitanju prehrana, kada su u pitanju higijenske potrepštine. Ovo nije vrijeme kada se treba reklamirati kupovina jeftinijeg televizora”.

Razumijemo da se izbjegava odlazak u klasične trgovine, koji bi uostalom i trebale biti zatvorene. Naravno da je zdravlje daleko na prvom mjestu, ali pozivati na prestanak bilo kakve kupovine je ‘pucanj u nogu’.

Ne znamo hvata li ministra (opravdano) stres od teške situacije, je li ga ponijela moćna uloga ili je nešto drugo u pitanju, ali ovo je jako loše. Danas kada postoji internetska trgovina i kontakt je sveden na minimum, on poručuje građanima da ne kupuju ništa osim “kruha i wc papira.” I bez takvih poruka ekonomija klizi u kolaps, a s njima je to sigurno. Ukoliko Vlada neće žurno donijeti odlučne odluke za spas ekonomije (a izlaganje Plenkovića i ministara pred nekoliko minuta to demantira), građani će oboljeti od neimaštine, stresa, brige za egzistencijom i jedini put onima koji nešto stvaraju, bit će Njemačka.

novo.hr

foto: novo.hr