Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / HTZ provodi natječaj za destinacije izvrsnosti “EDEN” s temom kulturni turizam

HTZ provodi natječaj za destinacije izvrsnosti “EDEN” s temom kulturni turizam

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 13. travnja ove godine provodi javni poziv za izbor nacionalnog pobjednika za Europsku destinaciju izvrsnosti (EDEN) za sezonu 2016./2017. s temom kulturni turizam, na koji se mogu prijaviti destinacije koje u razvoju turizma uvažavaju kulturnu baštinu, doznaje se iz HTZ-a.

Riječ je o javnom pozivu koji HTZ provodi već duži niz godina u sklopu europskog projekta EDEN kojim se na europskoj razini biraju i potom dodatno promoviraju turističke destinacije koje u svojoj ponudi imaju i teže izvrsnosti.

“Svake godine tema izbora je drugačija, a ovogodišnja -kulturni turizam, podrazumijeva da će u fokusu biti nagrađivanje i promicanje netradicionalnih turističkih destinacija koje su turističku ponudu razvile i temelje ju (većinom) na materijalnoj kulturnoj baštini čime pridonose cjelokupnom i održivom razvoju destinacije te porastu posjećenosti cijele godine, pogotovo izvan glavne ljetne sezone”, poručuju iz Glavnog ureda HTZ-a koji provodi natječaj.

Polazeći od općih smjernica, uvjeta i kriterija koje je utvrdila Europska komisija u skladu s europskim državama koje su dio EDEN projekta, svaka država na nacionalnoj razini organizira taj izbor birajući do deset destinacija u uži izbor za nacionalnog pobjednika, koje se potom dodatno ocjenjuju i obilaze nakon čega se u zadnjem krugu ocjenjivanja biraju pobjednik i četiri finalista.

Pobjednička destinacija na nacionalnoj razini dobiva naziv EDEN odnosno Europska destinacija izvrsnosti te će biti promovirana putem službene web stranice Europske komisije i na web stranicama HTZ-a, a svih pet nacionalnih finalista bit će predstavljeni i kao primjeri dobre prakse na europskoj razini.

N.H./h

foto: hina