Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / IBM u Hrvatskoj osnovao Digital Excellence Hub na dvije lokacije

IBM u Hrvatskoj osnovao Digital Excellence Hub na dvije lokacije

Tvrtka IBM osnovala je u Hrvatskoj Digital Excellence Hub na dvije lokacije – u Zagrebu i Varaždinu, iz kojih će lokalni IBM-ovi stručnjaci pružati napredne usluge korisnicima iz Hrvatske i svijeta kako bi preoblikovali i unaprijedili svoje poslovanje u digitalnom dobu, izvijestili su u srijedu iz IBM-a Hrvatska.

Digital Excellence Hub obuhvaća dva tzv. IBM iX studija, u Zagrebu i Varaždinu, koje je tijekom protekle četiri godine otvorila tvrtka ecx.io, članica IBM-ove iX obitelji, koja je i jedna od najvećih digitalnih agencija u svijetu.

Hub zapošljava više od 100 programera, dizajnera i digitalnih stručnjaka, a to će biti i važno mjesto za korisnike, gdje tvrtke iz različitih industrijskih grana mogu na jednom mjestu dobiti znanja, vještine i rješenja koja su im potrebna za digitalnu transformaciju poslovanja, inoviranje i napredno korisničko iskustvo”, poručio je tim povodom poslovni direktor IBM-a Hrvatska Tomislav Balun.

Ocijenio je i da je IBM u Hrvatskoj u proteklih 25 godina aktivnostima i inicijativama sudjelovao u tehnološkom razvoju zemlje te vjeruje da će i na taj način pomoći u razvoju vještina potrebnih za zanimanja budućnosti.

IBM-ovi iX lokalni stručnjaci, razvojni inženjeri, dizajneri i stručnjaci za digitalizaciju iz Zagreba i Varaždina radit će kao integrirani tim te koristiti znanja i vještine s područja novih tehnologija, poput umjetne inteligencije i blockchaina, kao i metodologije i koncepte poput Agile Working-a, IBM Design Thinking-a za napredno digitalno korisničko iskustvo i konkurentske prednosti.

Direktor ecx.io Hrvatska, tvrtke koja je dio obitelji IBM iX, Mario Horvat poručio je kako je ponosan na zaposlenike u Hrvatskoj i rast koji su ostvarili u protekle četiri godine.

Iz IBM-a Hrvatska iznose i neke primjere koji su se bolje i brže razvili uz pomoć IBM iX-a, poput suradnje sa Fressnapfom, vodećim brendom opreme za kućne ljubimce u Europi, u sklopu čega su se digitalno povezali s ljubiteljima kućnih ljubimaca i svoj online svijet s fizičkim podružnicama Fressnapfa.

P.T./hina

foto: IBM