

Na sajmu turizma Place2Go više od 200 izlagača
Osmi međunarodni sajam turizma Place2Go otvoren je u petak u zagrebačkoj dvorani Arena, privukavši više od 200 izlagača iz Hrvatske i 20 zemalja iz regije i svijeta, koji će do 17. ožujka predstavljati svoju turističku ponudu i usluge.
Zemlja partner ovogodišnjeg Place2Go je Sjeverna Makedonija, koju označavaju zemljom bogate ponude i brzorastućeg turizma. Po prvi put, pak, predstavljaju se Sudan, Gana i Tanzanija, koje unose egzotiku na taj sajam, uz ponudu i durgih dalekih destinacija koje su i prijašnjih godina izlagale, poput Tajlanda, Indonezije i Indije.
Sajam organizira poduzetnica Damjana Domanovac, sa svojim timom i u suradnji s brojnim partnerima-sponzorima, među kojima su od početka zrakoplovne kompanije Turkish Airlines i Croatia Airlines te nekoliko putničkih agencija.
“Ponosni smo što smo uspjeli opstati s ovim sajmom i još ga širiti te vjerujem da pridonosimo promicanju turizma i prodajnih i komunikacijskih alata važnih za taj sektor”, poručila je Domanovac, napominjući kako ove godine imaju porast domaćih izlagača, kao i više njih iz Srbije.
Prvi dan sajma, petak do poslijepodnevnih sati namijenjen je samo poslovnim ljudima i turističkim profesionalcima, za koje je organiziran i B2B dan, u sklopu kojeg će osim razmjene iskustava i kontakata moći biti na raznim predavanjima i radionicama o trendovima u turizmu, dogovarati poslove i razgovarati s ministrom turizma Garijem Cappellijem.
Cappelli je na otvaranju sajma istaknuo da je on važan za domaću publiku, a poručio je i da nema straha za hrvatski turizam. “Hrvatska je dio velike svjetske turističke obitelji, a njezin turizam je iznimno važan za BDP zemlje, razvoj brojnih drugih djelatnosti i život ljudi“, kazao je Cappelli.
N.H.
foto: arhiva.nh