auto-moto

Home / auto-moto/Poslovne vijesti / Riječki “Autotrolej” mijenja vozni red zbog nedostatka vozača

Riječki “Autotrolej” mijenja vozni red zbog nedostatka vozača

Riječki “Autotrolej” više ne može pronaći dovoljan broj vozača autobusa pa je već izmijenjen vozni red i smanjen broj polazaka na gradskim linijama. Od jučer se mijenja i prigradski vozni red.

Novi vozni red je stupio na snagu, prorijeđeni su polasci autobusa, neke linije su objedinjene a zadržan je onaj frekventan dio polazaka kada svi odlaze na posao, u školu i vraćaju se kućama. Sve se to događa zbog nedostatka vozača.

Kako su linije objedinjene, potrebno je duže vrijeme kako bi se obišao cijeli prigradski dio i došlo do samog centra grada pa se ljudi opravdano bune na društvenim mrežama.

– Vozni redovi su dogovoreni s jedinicama lokalne samouprave koji i sudjeluju u subvencioniranju komunalnog društva. Otvoreni smo za razgovor, vidjet ćemo kako će novi vozni red funkcionirati, ako postoji potreba neki polasci se mogu izmijeniti, no ne mogu se vratiti svi polasci jer vozača nema – objasnila je za HRT Kristina Prljić, glasnogovornica Autotroleja.

– U ovom trenutku nam minimalno treba još 30 vozača uz 313 postojećih kako bi funkcionirali normalno. Otvaranje tržišta je razlog za nedostatak vozača, ljudi odlaze izvan granica Hrvatske u potrazi za boljim uvjetima i boljim poslom i mi ne možemo parirati nekim europskim državama i njihovom standardu – rekla je.

Kako bi stimulirali svoje vozače, iz Autotroleja naglašavaju da su potpisali aneks Kolektivnog ugovora za vozače kojima je sada povećan stimulativni dio plaće, zaposleni su i umirovljenici koji mogu raditi na pola radnog vremena. Uskoro kreće školovanje, odnosno prekvalifikacija vozača, ima zainteresiranih i nadaju se da će bar malo uspjeti nadomjestiti dio vozača koji im nedostaje.

– Vozila su stara, prosjek je 12,3 godine, riječ je o vozilima koji imaju skoro milijun kilometara, dobra vijest je da nas u ovoj godini očekuje dolazak 22 nova vozila a u idućoj 32, tako da ćemo obnoviti park s ukupno 54 novih vozila čime će starost voznog parka biti spuštena na prosjek oko 6 godina. Sve će to barem djelomično ublažiti neugodnosti koji su naši korisnici imali – naglasila je Prljić.

Što se tiče cijena, Autotrolej već 10 godina nije podizao cijene karata unatoč činjenici da su rasle i cijene naftnih derivata i rezervnih dijelova. No, o povećanju cijena, kažu, trenutno ne razmišljaju.

novo.hr

foto: scr.hrt

Tagovi: