Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / U HTZ-ovoj kampanja Epic Week sudjelovalo 10 tisuća fanova – nagrada Bence Eolu iz Mađarske

U HTZ-ovoj kampanja Epic Week sudjelovalo 10 tisuća fanova – nagrada Bence Eolu iz Mađarske

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) završila je kampanju na društvenim mrežama “Epic Week in Croatia Returns” u kojoj je sudjelovalo više od 10 tisuća fanova iz svijeta, a u nagradnoj je igri sedmodnevni odmor iz snova u Hrvatskoj osvojio Bence Elo iz Mađarske, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

HTZ je tu kampanju provodila na mrežama Facebook, Twitter i Instagram, uz mogućnost da svi koji su sudjelovali u pratećoj nagradnoj igri sami kreiraju svoj savršeni ili odmor iz snova u Hrvatskoj.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da je Epic Week jedna od najpopularnijih promotivnih kampanja, koja je u pet dosadašnjih izdanja ostvarila doseg više od 60 milijuna ljudi.

“Veseli nas da je ta nagradna igra i ovaj put privukla veliki broj natjecatelja koji u Hrvatskoj žele doživjeti svoj odmor iz snova. Potvrda je to i odlične pozicije Hrvatske, koju sve više prepoznaju i kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju u kojoj svatko može pronaći zanimljiv sadržaj za sebe”, kazao je Staničić, koji je uvjeren da će i ovogodišnji dobitnik nagrade Bence Elo, kao i svi dosadašnji dobitnici, uživati u odabranom putovanju.

Iz HTZ-a kažu da je Bence Elo 23-godišnji zaljubljenik u putovanja, čiji Instagram profil posvećen putovanjima prati više od 36 tisuća fanova.

“Veselim se putovanju u Hrvatsku i siguran sam da ću objavama pokazati da je riječ o turističkoj destinaciji punoj života”, poručio je Elo, koji je za nagradnu igru kreirao originalan video u kojem je najbolje objasnio zašto baš on zaslužuje sedmodnevno putovanje u Hrvatsku.

U Hrvatskoj je odabrao panoramski let zmajem iznad Makarske rivijere i posjet Biokovu, vožnju zip lineom u Omišu, let balonom iznad Hrvatskog zagorja, posjet uvali Zavratnica, avanturu u Parku prirode Papuk, noćenje u svjetioniku i paragliding u Buzetu.

Iz HTZ-a podsjećaju da koncept Epic Week kampanje sudionicima omogućava kreiranje idealnog godišnjeg odmora. Sudionici tako s popisa 219 aktivnosti odabiru one koje bi činile njihov odmor iz snova, a osim aktivnosti mogu birati i lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse i drugo.

N.H./hina

foto: arhiva.nh

Tagovi: ,