Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / U rovinjskom kampu Porton dovršena investicija od 3 milijuna eura

U rovinjskom kampu Porton dovršena investicija od 3 milijuna eura

U rovinjskom kampu Porton Nature Hideouts dovršena je investicija od 3 milijuna eura, čime je taj kamp uz mobilne kućice i kamp parcele dobio i ponudu 27 luksuznih kućica u potpunosti prilagođenih okolišu, izgrađenih od održivih materijala i opremljenih hrvatskim proizvodima, izvijestili su u ponedjeljak iz tog kampa.

Porton Nature Hideouts novi je naziv za nekadašnji rovinjski kamp Porton Biondi, smješten nedaleko od stare gradske jezgre, a u vlasništvu je, kako su kazali za Hinu, Ivana Vrdoljaka i Danijela Benussija. Kampom upravlja tvrtka Effectus Consulting, specijalizirana za savjetovanje i upravljanje u turističkoj industriji, posebice u kampingu.

Nove luksuzne kućice (tzv. Porton Holiday Homes) dizajnirane su u Hrvatskoj i nude, kako ističe direktor Effectus Consultinga Zvonimir Tudorović, novi koncept turističkog smještaja.

Prvi smo kamp koji je dao izraditi vlastite unikatne i modularne kućice od održivih materijala, a njihova modularnost znači da se mogu slagati u nebrojene varijacije ovisno o terenu i broju gostiju. I površinom su iznad standarda turističke ponude u Hrvatskoj, jer jedna smještajna jedinica zauzima dvije standardne parcele, a svih 27 kućica trenutno ima privatni bazen, prirodnu sjenu i pogled na more”, objasnio je Tudorović.

Pri uređenju su se vodili svjetskim trendovima, po kojima je boravak u prirodi uz komfor u kućici. Taj oblik odmatra bio je tražen i prije pandemije, koja je taj trend dodatno ojačala, kao i ekološku osviještenost gostiju, pa su kampovi kao vrsta smještaja imali i najmanji pad zbog pandemije.

Kamp radi sezonski, od svibnja do listopada, zapošljava 12 stalnih djelatnika, a u sezoni je broj zaposlenih i iznad 30, kažu iz tog kampa, napominjući i da imaju dobre najave za sezonu.

Poručuju da su im u planu i dodatna ulaganja, jer sada tih 27 luksuznih kućica s bazenima čini oko 10 posto ukupnog smještajnog kapaciteta kampa, a taj udjel planiraju povećati na sto posto kada investicijski ciklus bude završen. U planu je i izgradnja zajedničkog bazena, wellnessa i dječje igraonice, a ulaganja se odnose i na brend strategiju i izradu novog vizualnog identiteta.

“Svi planovi se vežu za stalni razvoj proizvoda i usluga, praćenje trendova u smislu digitalizacije i održivog poslovanja, s ciljem da nakon završetka investicijskog ciklusa kamp stabilno posluje i postane lider u pružanju iskustava gostima koje će pamtiti”, zaključio je Tudorović.

K.A./H