Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / U utorak HT-u trebalo čak šest sati da ponovno uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge

U utorak HT-u trebalo čak šest sati da ponovno uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge

Hrvatski Telekom (HT) izvijestio je da je otklonjen kvar koji je prouzročio višesatni problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge te je počeo proces uspostave tih usluga, a prioritet su hitne službe dok se potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje uskoro. Broj 112 u funkciji je od 18:30, javilo je u utorak Ravnateljstvo civilne zaštite MUP-a.

Tehnički kvar koji je prouzročio problem u uspostavi fiksne i mobilne govorne usluge uočen je u 10:15 sati i trajao do 16:15 sati. Uzrok kvara je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške, naveo je HT

Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se prvi put manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je 6 sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch, dodaje se u priopćenju.

Nakon otklona kvara počeo je proces normalizacije usluga, a prioritet je stavljen na hitne službe koje sada funkcioniraju bez poteškoća, potom poslovne korisnike, a nakon toga slijede privatni korisnici.

“Potpuna normalizacija telekomunikacijskog prometa očekuje se kroz koju minutu”, izvijestio je HT koji se još jednom ispričao svim korisnicima zbog poteškoća i neugodnosti koje su imali.

Ravnateljstvo civilne zaštite MUP-a tvitnulo je u 18:30 da je broj 112 ponovno u funkciji.

Kako bilo, potpuno je nevjerojatno da si jedna država dozvoli sve brojeve hitnih službi povjeriti sustavu jednog operatera. Ovdje se svakako može govoriti o nekoj vrsti ugroze nacionalne sigurnosti. Iz osječke Hitne službe kazali su da prekid linija nisu imali niti za vrijeme domovinskog rata!

N.H.

foto: arh.nh

Tagovi: ,