Hrvatski turizam se trenutno promovira zimskom kampanjom “Croatia Feeds” na šest tržišta
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je potkraj 2016. zimsku promotivnu kampanju hrvatskog turizma “Croatia Feeds” na šest tržišta u sklopu koje će do 5. veljače pozivati i motivirati turiste za dolazak u Hrvatsku, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
Ta prva kampanja u novoj godini provodi se na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Švedske, Francuske, Švicarske i Nizozemske na online kanalima, društvenim mrežama (Twitter, Facebook, Instragram i Youtube), a u Njemačkoj i na TV-u, s ukupno predviđenim budžetom od 15 milijuna kuna.
S obzirom da je kampanja krenula u božićno vrijeme, u sklopu nje se promoviraju i tradicionalna božićna kuhinja i jela iz hrvatskih krajeva uz napomenu da se u Hrvatskoj u svako doba godine može dobro jesti, a tu je i priča o pet najboljih ruta za putovanje po Hrvatskoj tijekom kojih vožnja zasigurno neće biti dosadna i brojne druge kojima se skreće pažnja na hrvatske kulturne, povijesne, prirodne i druge posebnosti.
Općenito riječ je o kampanji koja je testirana prošlog ljeta i jeseni na tri tržišta te je privukla dosta pažnje i nastavlja se u zimi putem kratkih i inovativnih opisa hrvatskih odredišta.
“Kampanja Croatia Feeds osmišljena je na način ‘story tellinga’ ili pričanja zanimljivih priča o Hrvatskoj, ali na intrigantan i drugačiji način, kako bi privukle pažnju krajnjih korisnika, pri čemu su teme priča odabrane ovisno o preferencijama tržišta”, napominju iz Glavnog ureda HTZ-a.
Kampanju prati i posebno kreirana web stranica “Croatia Feeds” koja sadrži i brojne atraktivne fotografije, u čemu je Hrvatska turistička zajednica surađivala s članovima Googleovog kreativnog tima The ZOO koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama, dok je glavni partner kampanje jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga BBDO.
HTZ je time ujedno ostvario i jednu od prvih suradnji sa Googleovim kreativnim timom na ovim prostorima, a suradnja se, kao i koncept kampanje, temelji na najnovijim trendovima digitalnog marketinga te interesima krajnjih korisnika po tržištima.
D.B./h
foto: croatia.hr