Šesti Dani komunikacija u Rovinju u travnju najjači do sada
Šesti nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dani komunikacija u Rovinju će sredinom travnja okupiti više od lanjskih 2.500 sudionika i ponuditi brojne edukativne sadržaje, među kojima i predavanja poznatih svjetskih stručnjaka po čemu će biti i najjači do sada, najavili su u četvrtak organizatori.
“Dani komunikacija ni po čemu ne zaostaju za sličnim svjetskim festivalima i svi koji se bave tržišnim komunikacijama, oglašavanjem, PR-om i sličnim u Rovinju će od 12. do 15. travnja doista moći čuti sve najnovije domaće, ali i svjetske trendove, koji gotovo svi imaju zajednički naglasak na kreativne tehnologije, što je i moto pod kojim se ove godine Dani održavaju”, poručio je s konferencije za medije Jan Jilek, direktor udruge za interaktivni marketing IAB Hrvatska, koja je, uz domaće strukovno udruženje za tržišno komuniciranje HURA-u, organizator festivala.
Jilek i direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon su među brojnim predavačima i stručnjacima iz svijeta koji će doći na ovogodišnje Dane komunikacija izdvojili globalnog kreativnog direktora Twittera Jayanta Jenkinsa te direktora digitalnih medija Trumpove predsjedničke kampanje Brada Parscalea, za kojeg se tvrdi i da je jedan od onih koji su najviše pridonijeli pobjedi Donalda Trumpa na izborima za predsjednika SAD-a.
“Ponosni smo na ovogodišnji sastav govornika i tema. Veliki je uspjeh u Hrvatsku dovesti stručnjake koji diktiraju trendove industrije i s kojima će se moći razgovarati i raspravljati te vjerujemo da će sudionika biti znatno više nego lani, što nam potvrđuje i podatak da je već sada 50 posto kapaciteta popunjeno, što nije bilo nijedne godine tri mjeseca unaprijed”, kazala je Ballon.
Opisujući stanje na tržištu komuniciranja u Hrvatskoj, predsjednik Uprave HURA-e Davor Bruketa istaknuo je da to tržište raste i da se situacija znatno poboljšala u zadnjih nekoliko godina te da više gotovo i nema sektora koji nije shvatio važnost kvalitetno projektirane komunikacije, što pokazuje i podatak da HURA sada ima 35 članica-agencija i tvrtki, koje su uspjele zadovoljiti relativno stroge uvjete toga članstva.
“U Hrvatskoj je prošle godine tržište komuniciranja, uključujući i oglašavanje, ‘eksplodiralo’. Iako još nemamo kompletne podatke o vrijednostima tržišta za 2017., što ćemo imati kroz par mjeseci kada sve prikupimo, ipak se može govoriti o velikom rastu koji je primjetan u gotovo svim tržišnim segmentima. Vidimo i da se komunikaciji pristupa profesionalno, ne samo kod velikih sustava, politike i sličnih, nego i kod manjih subjekata, jer svi ulažu puno više u komunikaciju nego do sada, što nam govori i o ekonomskom optimizmu”, ocijenio je Bruketa.
Dobrim primjerom za takve ocjene ističe i odluku hrvatske Vlade o ukidanju zabrane angažiranja PR agencija, što drži jako važnim za komunikaciju vladinih politika prema društvu. Tomu dodaje i da dobar dio te industrije sve više zapošljava te traži i nalazi mogućnosti za izvoz i poslovne prilike izvan Hrvatske, temeljem znanja i kvalitete domaćih stručnjaka.
“Svi manje-više traže načina kako da bar dio svojih proizvoda i usluga plasiraju u inozemstvo, jer to osigurava i da nisu samo ovisni o hrvatskom gospodarstvu, mada je primjetno njegovo jačanje, no izvozom pridonose i hrvatskoj ekonomiji. Uz to, stvari se mijenjaju iz dana u dan uz neviđene tehnološke promjene koje utječu na sve u životu i puno toga za inozemstvo se može odraditi i iz Hrvatske”, poručuje Bruketa, koji procjenjuje kako nema razloga da se pozitivni trendovi na tom tržištu ne nastave i ove godine.
N.H./h
foto: tzrovinj
Poslovne vijesti 


