

Najnovije
Hrvatski eksperti digitalnog marketinga sudjeluju na sarajevskoj konferenciji – Link 2016!
Danas i sutra se u Sarajevu održava konferencija o digitalnom marketingu- “Link 2016”. “Link 2016” je regionalna konferencija o digitalnom poslovanju, koja okuplja vodeća imena iz područja digitalnog marketinga.
Konferencija Link namijenjena vlasnicima web trgovina, internetskim poduzetnicima, blogerima i svima onima koje zanima digitalni marketing. Tijekom današnjeg i sutrašnjeg dana oni će razmjenjivati iskustva i razgovarati o novitetima u digitalnom poslovanju.
Predavači dolaze iz BiH, Hrvatske, Makedonije, Slovenije, Srbije, Njemačke i Velike Britanije te u mnogim slučajevima predvode trendove digitalnog marketinga, ne samo u svojoj zemlji nego i šire.
Tema današnjeg dana je Content Marketing – proces kreiranja i dijeljenja sadržaja u svrhu privlačenja posjetitelja na web, njihovog pretvaranja u kupce i promociju brenda.
U sklopu “Content dana” održana je panel diskusija o obrazovanju i budućim zanimanjima digitalnog marketinga. Na panelu su vrlo dinamično raspravljale hrvatske snage digitalnog marketinga: Marcel Majsen (Span), Davor Podhorski (Escape), Robert Petković (Agrokor), te profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu – Almir Peštek. Generalni zaključak panela bio je da će na tržištu digitalnog marketinga opstati samo oni profesionalci koji su se spremni prilagođavati svakodnevnim promjenama na tržištu.
Prednost digitalnog marketinga je u tome što je mjerljiv, a ta prednost najviše dolazi do izražaja na web stranicama koje omogućuju kupovinu putem Interneta. Stoga je tema drugog dana konferencije upravo E-commerce – digitalni marketing u web trgovini.
Na konferenciji su i drugi predavači iz Hrvatske: Ivona Jurilj (Degordian), Zorin Radovančević (Escape), Marko Štehanek (Mediatoolkit), Saša Stanković (Foreo), Ivica Kruhek (Marker), Martina Kolaček (404 agency) i mnogi drugi.
Dragan Bacinger