![](https://novo.hr/wp-content/uploads/2025/01/hrana-krumpir-mrkva-persin-scr-htv-360x240.jpg)
![](https://novo.hr/wp-content/uploads/2017/05/Ikea-com.jpg)
IKEA razmišlja o restoranima izvan prodajnih centara
U Švedskoj 36% posjetitelja Ikeinih centara dolazi u njih kako bi jelo, pokazuje istraživanje koje je provela ta kompanija, u kojoj razmišljaju o razvoju ugostiteljskog biznisa izvan prodajnih centara.
U Švedskoj prihodi od prodaje hrane sudjeluju sa 7% u ukupnim prihodima Ikeinih centara što se može činiti skromnim, no radi se zapravo o milijardu kruna (oko 112 milijuna dolara) godišnje, a prema prognozama taj će iznos u budućnosti rasti.
Godišnje se u 389 Ikeinih centara u 48 zemalja proda 650 milijuna porcija razne hrane. Zato u kompaniji razmišljaju o neovisnoj ugostiteljskoj diviziji odnosno otvaranju restorana koji nisu u sklopu prodajnih centara.
Ikeine mesne okruglice najpopularnije su jelo u njezinim prodajnim centrima diljem svijeta.
Direktor američkog ogranka IKEA Fooda Gerd Dewald u intervjuu TV kanalu SVT izjavio je da je to popularno jelo “najbolji prodavač kauča”. Po njegovom mišljenju, sit kupac bolje je raspoložen i brže donosi odluke.
Kako IKEA posluje u mnogim zemljama svijeta, meniji u restoranima razrađuju se u skladu s mjesnim ukusima.
Tradicionalna švedska jela u Skandinaviji čine otprilike polovinu ponude hrane u Ikeinim centrima.
D.B./h
foto: Ikea