Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/tehnologija / McDonald’s kupuje izraelski Dynamic Yield

McDonald’s kupuje izraelski Dynamic Yield

Američki lanac brzih restorana McDonald’s objavio je da će kupiti izraelski Dynamic Yield, čija tehnologija pomaže oglašivačima da personaliziraju interakciju s klijentima, u sklopu nastojanja da poboljša ponudu putem digitalnih kanala.

McDonald’s će za Dynamic Yield platiti više od 300 milijuna dolara, kazao je u ponedjeljak upućeni izvor.

Iz McDonald’sa su rekli kako će tehnologiju Dynamic Yielda primijeniti kako bi izmijenili digitalne zaslone na pultovima za naručivanje iz vozila (Drive Thru) koji će ubuduće prikazivati izbor jela temeljen na dobu dana, vremenskim prilikama, trenutnom prometu u restoranu i popularnim odabirima s izbornika.

Akvizicija se vremenski poklopila s teškoćama najvećeg svjetskog lanca restorana brze hrane na matičnom američkom tržištu, na kojem se suočava sa žestokom konkurencijom i njihovim valom promotivnih ponuda i ulaganja u digitalne i usluge dostave.

„Ovom akvizicijom proširujemo naše kapacitete za pojačano korištenje tehnologije i podataka u budućnosti i za ubrzanu realizaciju naše vizije kreiranja naglašeno personaliziranih iskustava za naše klijente”, rekao je izvršni direktor Steve Easterbrook.

U McDonald’su najavljuju da će novu tehnologiju uvesti u restorane u SAD-u ove godine i proširiti je nakon toga na druga velika inozemna tržišta.

McDonald’s će započeti integraciju te tehnologije u cijelu digitalnu ponudu, uključujući kioske za naručivanje hrane i mobilnu aplikaciju McDonald’s Global.

Dynamic Yield, čiji klijenti uključuju Ikeu i URBN, ima urede u New Yorku i Tel Avivu.

K.A./hina

foto: DynamicYield