Uncategorized

Home / Uncategorized

Sve vijesti

SAMOREGULATIVA oglašavanja i tržišnog komuniciranja

Etički standardi poseban imperativ za svaki oglas U ovoj kolumni ću ukratko prikazati samoregulatorni ambijent pomoću etičkih kodeksa strukovnih udruženja u nas i svijetu. Osim ključnih etičkih standarda i odredbi kodeksa te njihovog razvoja, važna pitanja su pristojnost i poštenje u oglašavanju, istinitost, omalovažavanje, oponašanje i sl. te interaktivne digitalne komunikacije, okoliš i posebni oblici…

Regulativa oglašavanja i tržišnog komuniciranja

Samoregulacija i koregulacija rješenja za prenormiranost U ovom dijelu namjera je sagledati kako je uređen zakonodavni okvir oglašavanja i tržišnog komuniciranja u nas te izložiti nastanak i razvoj regulative. Osim pregleda ključnih propisa i odredbi obrađuju se i najvažnije grane i proizvodi te tehnike i skupine kao što su alkohol i cigarete, ali i važna…