Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti / Hrvatska među popularnijim destinacijama za Nijemce po istraživanju ADAC-a

Hrvatska među popularnijim destinacijama za Nijemce po istraživanju ADAC-a

Hrvatska je ove godine za njemačke turiste među prve tri najpopularnije destinacije za godišnje odmore, pri čemu je na prvom mjestu sama Njemačka, dok su Istra i Dalmacija vodeće među regijama, pokazalo je godišnje istraživanje njemačkog auto kluba ADAC, o čemu su u četvrtak izvijestili iz HTZ-a.

Prenoseći rezultate tog istraživanja ADAC-a, direktor HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) u Njemačkoj Romeo Draghicchio ističe da je analizirano gotovo 350 tisuća upita članova ADAC-a, pristiglih od svibnja do rujna.

“Upiti su se odnosili na rute prema omiljenim odredištima za godišnji odmor, a Hrvatska je zauzela odlično treće mjesto, te se može reći i da su Njemačka i Hrvatska apsolutni pobjednici sezone na njemačkom tržištu. One su zabilježile i najveću potražnju u vremenu pandemije, zbog čega su se promijenile i navike njemačkih automobilista u odabiru destinacija za ljetni godišnji odmor“, ističe Draghicchio.

Iznosi pritom da je u istraživanju Njemačka na rang listi država na prvom mjestu s 33 posto upita ili 3,4 postotna boda više nego je imala u 2019., dok je na drugom mjestu Italija s oko 15 posto upita, što je pad od četiri postotna boda.

Hrvatska je na trećem mjestu s porastom broja upita u odnosu na 2019., četvrta je Austrija, dok Draghicchio napominje da su primjerice vrlo popularne destinacije među njemačkim turistima poput Francuske i Turske ove godine, kao i Italija i brojne druge, zabilježile pad potražnje.

Dodatna potvrda, kako kaže Draghicchio, odlične pozicije Hrvatske na njemačkom tržištu je i poredak ADAC-a po regijama, gdje su prvi puta na prvom i drugom mjestu upravo dvije hrvatske regije – Istra i Dalmacija.

ADAC-ovi članovi potvrdili su i velik interes Nijemaca za hrvatske kampove, koji su s 15,4 posto upita na prvom mjestu, čime su na drugom mjestu, odmah iza njemačkih i ispred talijanskih.

ADAC-ovo istraživanje komentirala je i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, smatrajući kako potvrđuje da je Hrvatska poželjna auto-destinacija za njemačke turiste, kao i da je hrvatski turizam ove godine pokazao veliku inovativnost i prilagodljivost svim epidemiološkim mjerama i preporukama.

Zadovoljna je, kako kaže, i što se “reagiralo vrlo brzo i uvela mnoga praktična rješenja za goste, a kroz web stranicu “Enter Croatia” turistima je omogućen brži i sigurniji ulazak u zemlju”.

Njemačka je naše tradicionalno najvažnije emitivno tržište s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 13 milijuna noćenja te vjerujemo kako će Nijemci i u budućnosti svoje povjerenje pokloniti Hrvatskoj”, zaključio je Staničić.

N.H./h

foto: ADAC