auto-moto

Home / auto-moto/Poslovne vijesti / HT i Tommy otvaraju mrežu brzih e-punionica na obali

HT i Tommy otvaraju mrežu brzih e-punionica na obali

Hrvatski Telekom (HT) i trgovački lanac Tommy otvaraju mrežu brzih e-punionica na lokacijama u Dubrovniku, Malinskoj na Krku, Solinu, Splitu i Zadru, izvijestili su u srijedu iz HT-a.

Riječ je o projektu postavljanja prvih pet brzih e-punionica u sklopu maloprodajnih prostora Tommy na spomenutim lokacijama.

U okviru zajedničke suradnje, HT i Tommy su za sve posjetitelje Tommy prodajnih centara osigurali besplatnu uslugu punjenja u terminu od 7 do 22 sata (od ponedjeljka do nedjelje), dok se izvan tog termina usluga naplaćuje u iznosu od 2,60 kuna/kWh s PDV-om. 

Brze e-punionice postavljene su u sklopu projekta “Sveobuhvatna mreža koridora s brzim punjenjem u jugoistočnoj Europi“, koji je sufinanciran u okviru EU programa Connecting Europe Facility, a svrha mu je osigurati vrhunsku uslugu punjenja, kako za domaće korisnike električnih vozila, tako i turiste.

“Slijedom prijedloga Europske komisije (EK), koji predviđa zabranu prodaje benzinskih i dizel vozila na području Europske unije nakon 2035. godine, kao i zakonske obveze prema kojoj sve nove zgrade s više od deset parkirališnih mjesta moraju imati barem jedno mjesto za punjenje, dva domaća lidera prepoznala su priliku za suradnju te su zajedničkim snagama postavili kamen temeljac, kao osnovu za buduću sustavnu nadogradnju Tommy prodajne mreže s e-punionicama”, ističe se u priopćenju.

Također se prenosi izjava potpredsjednice za korporativnu prodaju i ICT usluge u HT-u Marijane Bačić koja je izrazila zadovoljstvo što je Tommy, vodeći maloprodajni lanac na hrvatskoj obali, odlučio ponuditi posjetiteljima svojih trgovina mogućnost punjenja električnih vozila.

“HT je lider u postavljanju i upravljanju e-punionicama i pružanju digitalne usluge punjenja u Hrvatskoj te smo prepoznati kao idealan partner za realizaciju ovoga projekta. Vjerujem da je to tek prvi u nizu projekata kojima ćemo zajednički poticati korištenje električnih automobila kao ekološki najodrživijeg oblika mobilnosti“, istaknula je Bačić.

Direktor korporativnih komunikacija Tommyja Dario Mamić je kazao da sa zadovoljstvom sudjeluju u ovom projektu kao i u drugim projektima koji promiču odgovorno i održivo poslovanje, jer nude rješenja usmjerena ka unapređenju ekoloških standarda.

“Primjenom najnovijih tehnoloških dostignuća i suradnjom s partnerima koji su lideri u tom području, Tommy pokazuje društvenu odgovornost, podižući svijest o potrebi odgovornijeg odnosa prema okolišu. Nadamo se da ćemo u kasnijoj fazi povećati dostupnost brzih e-punionica na većem broju prodajnih mjesta i na taj način dati svoj doprinos energetskoj tranziciji Hrvatske, a istovremeno kupcima ponuditi i dodatnu uslugu što povećava ukupnu vrijednost naše ponude”, istaknuo je.

Iz HT-a podsjećaju da trenutačno upravljaju s više od 550 mjesta za punjenje na više od 240 lokacija u osam zemalja (Hrvatska, Češka, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija, Rumunjska, Albanija i Poljska), a putem espoTs aplikacije omogućuje hrvatskim vlasnicima električnih vozila pristup punjenju na više od 50.000 mjesta za punjenje u više od devet zemalja.

S gotovo 150.000 aktivnih sesija punjenja i omogućenih više od 10 milijuna zelenih kilometara, HT je, kako navode, predvodnik na području e-mobilnosti u Hrvatskoj i regiji te najpouzdaniji tehnološki partner u njihovoj implementaciji i pružanju digitalne usluge punjenja električnih vozila.

Usluga punjenja na e-punionicama kojima upravlja HT može se aktivirati na tri načina – T-RFID prepaid karticom, espoTs aplikacijom Hrvatskog Telekoma te, za vozače iz inozemstva, e-roamingom putem više od 60 ugovorenih europskih pružatelja usluga punjenja.

T.R./H

foto: pinterest