Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/zdravlje i ljepota / JGL povećao prodaju u prvom tromjesečju za 26 posto

JGL povećao prodaju u prvom tromjesečju za 26 posto

Jadran galenski laboratorij (JGL) posluje u specifičnim nišama, a zbog situacije s koronavirusom povećana je potražnja za proizvodima te tvrtke, pa je, prema preliminarnim podacima, u prvom tromjesečju ove godine prodaja povećana za 26 posto u odnosu na isto razdoblje lani, podaci su iz te riječke tvrtke.

Odgovarajući na upit Hine o poslovanju tijekom krize uzrokovane pandemijom koronavirusa, glavni izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić ističe da pandemija utječe na cjelokupnu svjetsku ekonomiju te da će se dalekosežne posljedice krize tek vidjeti.

Očekuje se pad gospodarstava, a već je došlo do pada potražnje za naftom i energijom i prije nego što je kriza zbog koronavirusa uopće dosegnula svoj vrhunac.

“S tim u vezi dolazi do pada vrijednosti valuta u Rusiji, Kazahstanu i nekim drugim zemljama, u kojima posluje i JGL, pa tu svakako očekujemo promjene. S obzirom na to da je uzrok krize, zapravo, pad potražnje, a ne ponude, smatramo da će o sposobnostima pojedinih vlada i njihovim rješenjima da potaknu potražnju ovisiti koliko će svakoj pojedinoj zemlji trebati da izađe iz recesije, u koju ulaze cijele nacionalne ekonomije“, kaže Vučić.

Što se, pak, tiče JGL-a, ta tvrtka posluje u specifičnim nišama.

Također, imamo sreću da je zbog situacije s koronavirusom povećana potražnja za našim proizvodima, jer mnogi od njih služe za prevenciju oboljenja ili ublažavanje simptoma bolesti. Stoga stalno pratimo situaciju i djelujemo u cjelokupnom poslovanju tako da balansiramo između negativnih makroekonomskih i društvenih trendova, kao što su zastoji u poslovanju, karantena i povoljnih tržišnih prilika, zbog osnovne ljudske potrebe za zdravljem,” istaknuo je Vučić.

Navodeći podatke o rezultatima poslovanja, istaknuo je da je ta tvrtka nakon prva dva mjeseca imala rast prodaje od 20 posto u odnosu na isto razdoblje lani te da preliminarni podaci za prvi kvartal ove godine pokazuju rast od 26 posto.

Pandemija COVID-19 je dijelom utjecala na našu prodaju, no većina našeg rasta dolazi iz organskog rasta potražnje. Takav rast nam je potreban kako bismo kompenzirali pad vrijednosti rublje te nastavljamo s poslovnom strategijom koja daje rezultate“, kaže Vučić.

Na upit o preventivnim mjerama u tvrtki, Vučić je naveo da u toj tvrtki imaju krizni stožer i svakodnevno prate situaciju oko pandemije te da se o tome redovito komunicira sa zaposlenicima.

Rad na svim našim tržištima je reorganiziran tako da smanjimo rizike širenja zaraze, da maksimalno zaštitimo zaposlenike, a da pritom osiguramo proizvodnju u skladu s potražnjom, jer smo odgovoran sudionik zdravstvenog sustava. Uz to, pojačali smo savjetodavne i stručne usluge u ljekarnama i zaštitili naše ljekarnike, koji su u bliskom kontaktu s pacijentima. S proizvodima za zaštitu i prevenciju smo opskrbili i naše zaposlenike i njihove obitelji, a dio novčanih i donacija u proizvodima usmjeravamo u ustanove, bolnice i organizacije, koje stanovništvu pružaju zdravstvenu zaštitu,” kazao je Vučić.

Dodao je da JGL nastavlja s ulaganjem u zaposlenike, kao i s mjerama kojima se podržava stalni rast.

P.T./hina

foto: JGL

Tagovi: