Poslovne vijesti

Home / Poslovne vijesti/turizam / Na WTM-u posebne promocije Kvarnera, Srednje Dalmacije, Istre i Kvarnera

Na WTM-u posebne promocije Kvarnera, Srednje Dalmacije, Istre i Kvarnera

Regije Kvarner i Srednja Dalmacija u ponedjeljak su na svjetskoj turističkoj burzi WTM predstavile svoje ponude poslovnim partnerima iz svijeta, a veće poslove dogovaraju i Istra te Dubrovnik, u očekivanju daljnjih porasta turističkog prometa iz Velike Britanije u idućoj godini.

Promocija Kvarnera na WTM-u, koji je u ponedjeljak po jubilarni 40. puta otvorio svoja vrata za poslovne razgovore turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta, održana je u suradnji sa svjetski poznatim magazinom Lonely Planet, koji je Kvarner za 2020. uvrstio među top 10 regija koju treba posjetiti.

To je lijepo priznanje i plod dugogodišnjeg rada, a osim toga Kvarner i Rijeka se ove godine na WTM-u i dodatno predstavljaju zbog Rijeke 2020 Europske prijestolnice kulture, čemu su posvećene većina naših aktivnosti za iduću godinu. S te strane nam je važno i britansko tržište, koje je i svake godine sve važnije za Kvarenr, što pokazuje i ova godina s njihovih 17 posto više dolazaka i čak 28 posto više noćenja nego u devet mjeseci 2018.“, istaknula je direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

Izvijestila je i da se ukupno turistički promet na Kvarneru od 2010. do 2019. povećao za 45 posto, a samo u predsezoni za 90 posto, u čemu je važno i britansko tržište, u koje se svake godine ulaže oko 8,5 milijuna kuna u udruženo oglašavanje s njihovim partnerima.

Na WTM-u je predstavljena i ponuda Splitsko-dalmatinske županije, koju po riječima direktora županijske TZ Joška Stella i direktorice splitske TZ Alijane Vukšić Britanci također sve više posjećuju i to cijele godine.

Split i Dubrovnik nose oko 70 posto ukupnog turističkog prometa iz Velike Britanije i vjerujemo da će se pozitivni trendovi nastaviti, jer i prema Splitu će iduće godine biti više letova iz Britanije. Brexit ne vidimo kao opasnost, jer mislimo da se naša ponuda sviđa njihovim turistima i da će rado i dalje dolaziti”, složili su se Vukšić i Stella.

To je potvrdila i direktorica TZ Dubrovnika Romana Vlašić, najavljujući novu suradnju s British Airwaysom za letove prema Dubrovniku tijekom ove zime, s povećanjem s dva na tri leta tjedno u nekim terminima, a što uključuje i novu online marketinšku kampanju za zimu na tom tržištu.

Istra se nada većim dolascima Britanaca ne samo zbog novih letova EasyJeta nego i suradnje na kojoj intenzivno radi istarska županijska TZ, čiji direktor Denis Ivošević otkriva da je riječ o tenisu odnosno suradnji sa Wimbledonom i organizacijom ATP Masters Serious.

Dogovaramo tu suradnju po uzoru na uspjeh koji smo u Istri ostvarili kroz suradnju s nogometnim klubom Bayern iz Njemačke. Ovaj put bi to moglo značiti tenis turnir legendi tog sporta, njih bar 45, koji će nadamo se biti ili u svibnju ili u lipnju i sigurno će imati dobar odjek a Istru dodatno pozicionirati kao regiju velikih manifestacija”, otkrio je Ivošević.

P.T./hina

foto: novo.hr

Tagovi: ,