novogradnja

Home / novogradnja/Poslovne vijesti / Radovi na Pelješkom mostu i pristupnim cestama u punom zamahu

Radovi na Pelješkom mostu i pristupnim cestama u punom zamahu

Projekt “Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom”, koji uključuje izgradnju Pelješkog mosta s pristupnim cestama te izgradnju obilaznice Stona, u punom je građevinskom pogonu usprkos trenutnoj situaciji s koronavirusom, priopćili su u četvrtak iz Hrvatskih cesta.

Na gradilištu je trenutno 614 radnika, a radovi se odvijaju uz sve mjere zaštite i predostrožnosti koje je propisao nacionalni stožer civilne zaštite.  

Proteklog tjedna radnici tvrtke Strabag započeli su radove na probijanju glavne cijevi tunela Debeli brijeg na predjelu Dančanje, a paralelno se odvijaju radovi na trasi od tunela do spoja s postojećom cestom D414 koja ide preko otoka Pelješca. Tunel je dug 2.467 metara, a kopa se u sklopu radova na izgradnji 2. dionice pristupne ceste mostu.

“Radi se o prvoj fazi projekta čijom realizacijom će se most spojiti s državnom cestom. Ukupna dužina te dionice iznosi 12,1 km od čega Strabag izvodi radove na dužini od 10,46 km dok će radove na ostalom dijelu pristupne ceste izvesti tvrtka CRBC u sklopu radova na Pelješkom mostu”, istaknuo je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, dodavši da svi projekti vezani uz gradnju Pelješkog mosta i pristupnih cesta napreduju jako dobro.

Na gradilištu Pelješkog mosta napreduje gradnja stupova sukladno usvojenom vremenskom planu. U tvorničkim pogonima ZPMC-a i CRBBG-a završena je proizvodnja prvih segmenata čelične rasponske konstrukcije (29 komada) koji su već pristigli na gradilište mosta Pelješac, zajedno sa drugim dijelovima. Oni obuhvaćaju dostavu baznih segmenata središnjih stupova u moru te određenih segmenata čelične rasponske konstrukcije predviđenih za bočni dio mosta. Na kopnenoj strani gradilišta u tijeku je montaža segmenata čelične rasponske konstrukcije na potporne skele, dok se na Pelješcu izvode radovi na postavljanju potpornih skela između „S 13“ i „U 14“.

Ukupna duljina trase projekta iznosi 32 kilometra, od mjesta Duboka do mjesta Doli i zaobići će Neumski koridor.

K.N./hina

foto: scr.hrt

Tagovi: