Utjecaj interneta je obostran, jer je 28% tražitelja posla reklo kako i ono što pročitaju o tvrtci on-line utječe na to hoće li se prijaviti tamo za posao, pokazuju rezultati istraživanja provedenog nad 4.000 muškaraca i žena.
“Sve više i poslodavaoca i posloprimaca provjerava internet prije zapošljavanja, a dobra Google pretraga reći će vam više od CV-a”, kaže Andy Sumner sa web stranice za zapošljavanje Monster.co.uk.
“Kandidati bi trebali promisliti o tome da koriste posebne društvene mreže za osobne, a posebne za profesionalne profile. A isto vrijedi i za poslodavce. Ako želite privući prave talente morate misliti kakav imidž šaljete u svijet kao organizacija”, kaže Sumner.
“Mnogi se fokusiraju na potencijalno negativne stvari društvenih medija kada je u pitanju prijavljivanje za posao. I dok je važno kako uređujete svoj profil i pazite na postavke o privatnosti, druđtveni mediju mogu istovremeno biti i vrlo koristan alat pomoću kojega možete izgraditi osobni brend i učiniti od sebe kandidata koji je stvarno privlačan poslodavcu.”